Здравейте! Проблемът ми е , че педала на съединителя е малко твърд. Миналата година сменях съединителя, преди 4-5 години съм сменил помпата и работния цилиндър, не губи течност, има я в казанчето, но педала си е твърд. Жена ми кара един Сеат, на който съединителя също е хидравличен, но педала е супер мек. Моля, ако някой знае дали при 155-цата това да е твърд педала е нормално, нека каже. Или ако не е нормално, то каква е причината за това? Благодаря!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Твърд педал на съединителя
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщениеЗдравейте! Проблемът ми е , че педала на съединителя е малко твърд. Миналата година сменях съединителя, преди 4-5 години съм сменил помпата и работния цилиндър, не губи течност, има я в казанчето, но педала си е твърд. Жена ми кара един Сеат, на който съединителя също е хидравличен, но педала е супер мек. Моля, ако някой знае дали при 155-цата това да е твърд педала е нормално, нека каже. Или ако не е нормално, то каква е причината за това? Благодаря!
Нов съединител е лек като перо, когато смениш диск, лагер и притискател. НО като всяко нещо си има време на експлоатация.
Помня като смених моя, че при първото качване в колата, щях да пробия пода с левия крак.Сега е по-твърд и с времето става така...
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
-
Съединителя, комплект ли го смени? Не е изключено да си попаднал на менте. А от помпата и цилиндъра , няма да ти е твърд педала.LANCIA DEDRA 2.0 8V Turbo INTEGRALE
LANCIA THEMA 2.0 8V
ALFA ROMEO 155 1.8 8V Silverstone
ALFA ROMEO 155 1.9 turbo D
Comment
-
Не се задълбочавайте чак толкова!
Просто смени маркуча между помпата и работния цилиндърНа където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеНе се задълбочавайте чак толкова!
Просто смени маркуча между помпата и работния цилиндърsigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеНе може да няма маркуч!
Между двигателя и купето не може да има само тръба.
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщениеСъединителя го сменях нов, с лагер комплект. Уж беше LUK. Иначе помпата съм я сменял преди 6-7 години. Незнам дали тоя маркуч, който излиза от нея ще е толкова зле, та да окаже такова влияние?!
Тоя проблем съм го имал още на москвича, преди тридесет години.
Маркуча се разлага от вътре и започва да действа понякога даже като клапан.
Смени го и ще се учудиш колко много неща са зависели от него!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Този маркуч едва ли ще го намериш нов.
Като сменях съединител, взех моя стария, който беше пред разпад и в една фирма занимаваща се с изработка на всякакви хидравлични маркучи ми направиха нов.
Вече повече от година карам с него и проблем не съм имал.33 1.7 8v 4x4 92г.-ex , 155 2.0тс 8v-ex
166 2.4 jtd 150 03г.
Comment
-
Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщениеЛесно ли се сваля маркуча и дали ще изтече много спирачна течност?
Чичето по-горе постоянно говори за скапали се маркучи спирачни и тн, но аз на 155-ца несъм видял такова нещо..
(трябва да е било ужасно занемарено положението.. )sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеНе може да няма маркуч!
Между двигателя и купето не може да има само тръба.Alfa 155 1.9TD '97EX
Alfa 166 2.4 JTDEX
Alfa 156 2.4 JTD
Comment
Comment